loading...
نا گفته ها-400کد جاوا اسکریپت
علیرضا بازدید : 173 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)


آرزویم این است:


نرود اشك در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنكه تو را می خواهد

و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به هر اندازه دلت می خواهد


برچسب ها "عاشق" ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان. تمام سعی و تلاش خودم رو جهت خدمت به جامعه وبلاگ نویسان فارسی زبان میکنم. (( من برای متنفر بودن از کسانیکه از من متنفرند وقت ندارم زیرا گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند.))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 625
  • بازدید کلی : 17,405